Hos Bambus-produkter.dk vil vi rigtig gerne gøre det nemt for vores kunder til at handle med os.

Vi har derfor samlet en række af de oftest stillede spørgsmål indenfor bambusgulve og handelsbetingelse:

Køb af varer

Vi vil anbefale at før fortage et køb at man grundigt læser om Handelsbetingelser her: https://guld-smykker-butik.dk/handelsbetingelser

Er det muligt at afhente sin ordre på jeres adresse?

Svar: Ja, fordi vi levere bestilte varer i general direkte fra vores lager i Tyskland til din leveringsadresse hvis vi har den ikke på vores lager i Esbjerg din bestilte tidspunkt. Og kun nogle gang da vi har ikke købt bestilte varer forvejen så først vi få leveret dem fra leverandørs lager i Tyskland til vores lager i Esbjerg og kun derefter er der muligt at hente dig selv dine bestilte varer på vores adresse i Esbjerg .

Kan jeg få oplyst et track & trace nummer på min ordre?

Svar: Hvis din ordre bliver afsendt med et track & trace nummer, så vil du modtage en separat e-mail med dette, når din ordre er afsendt.

Der var en faktura fra leverandør med i pakken, da min ordre blev leveret?

Svar: Det er korrekt – vi sender din faktura, som en PDF-fil, til din e-mail adresse, når vi har modtaget din ordre, undtagen nå du har bestilt/købt varer direkte fra vores net butiken fordi du vil få email bekræftelse ned bestilt varer fakturering beskrivelse, mens hvis varer leveres direkte fra vores leverandør lager i Tyskland til din leveringsadressen.da varen leveres dig så vil du få faktura fra vores leverandør med i pakken.

Yder I prisgaranti på jeres varer?

Svar: Vi altid bestræber os til at har de bedste prise på markedet, men desværre ikke mulighed for at tilbyde 100% prisgaranti, men vi holder selvfølgelig hele tiden øje med vores priser og justerer dem løbende for at være konkurrencedygtige.

Jeg oplever en fejl, når jeg forsøger at købe noget på jeres side?

Svar: Start altid med at forsøge på ny fra en anden browser (Google Chrome, Mozilla Firefox o.l.). Vær også opmærksom på, at nogle arbejdspladser kan have blokeret for visse ting, hvilket nogle gange kan forhindre, at et køb kan gennemføres. Hvis du konsekvent oplever fejl, vil vi anbefale at du forsøger igen fra en anden computer. Du er naturligvis også meget velkommen til at kontakte vores kundeservice med at skrive os på email, for at hører om der skulle være nogle akutte problemer med vores hjemmeside.

Kan jeg, som privatperson, købe varer på faktura?

Svar: Jeg vi udsteder faktura for de alle kunder hvem foretrækket til at betale via bankoverførsel fordi for alle bestilte varer skal vi modtage forudbetaling fra kunder, da vores leverandør kræver altid fra os 100 % forudbetaling for hele ordren, derfor er vi også er nødsaget til at gøre det samme for at leverer gulvene til vores kunder.

Levering og modtagelse af varer

Hvor hurtigt afsender I min ordre?

Svar:  General leveringstiden af vores varer er 1-3 hverdage nå bestilte varer afsendes fra vores lager i Esbjerg kun after vi fik overført til os din ordres levering transport omkostning for levering til din adresse. Alle varer der bliver vist på vores webshop er general på vores lager herhjemme ellers på leverandørs lager i Tyskland og kun få gange skal bestilles i andre vores producents lande, og derfor udsolgte varer i generelt vises ikke.

I har afsendt min ordre, men forsendelsen er endnu ikke ankommet?

Svar: Under normale omstændigheder leverer vores forsendelserne i løbet af 2-5 hverdag nå vi har på vores lager i Esbjerg efter vi har modtaget forudbetaling for transport omkostninger for din ordre, men i tilfælde af eks. forsinkelser på vej forbundet med trafik der gå op til 7 hverdage før forsendelsen når frem. Men hvis nå bestilte varer skal sendes/leveres fra leverandørs lager i Tyskland så leveringstiden vil være i general 5-10 hverdage.

Hvordan man kan tjekke at forsendelsen er ikke beskadiget ?

Svar: Kunden er selv ansvarlig for at tjekke den leveret forsendelsen er beskadiget eller om der er fugtindhold, farveforskelle osv. Derfor skal kunden selv sørge for at tjekke pakker . Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven og da vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Så, det er nok hvis man bare tjekker at de leveret pakker ikke er beskadiget, åbnet eller fugt.

En vare jeg har modtaget, lader til at være blevet beskadiget under transporten?

Svar: Ved modtagelse af varet venligst kontrollér om mængde og produkt stemmer overens med det bestilte samt kontrollér om varen har fået transportskade, i givet fald, giv straks chaufføren besked herom. Hvis du kan se, at forsendelsen er blevet væsentlig beskadiget, når denne bliver udleveret til dig, skal du nægte modtagelsen og give lastbilens chauffør forsendelsen med tilbage.

Hvis som del / stykker af varer er skadet kunden kan finde ud hvad man skal gøre i Handelsbetingelser med at trykke her https://guld-smykker-butik.dk/handelsbetingelser og læser afsnitten om at: Hvis varer er skadet. Brev til at anmode om beskadigede varer udskiftes.

Nogle gange opdager man først en beskadiget vare, når lastbilen er kørt igen, og i disse tilfælde er det vigtigt, at du reklamerer til vores kundeservice med det samme. Hvis ikke der reklameres med det samme, kan du risikere, at reklamationen bliver afvist.

Hvilket garanti får man for produkterne kvalitet ?

Svar: Vores leverandør i Tyskland har angivet garanti for høj kvalitet af deres alle jeres produkter ifølge den europæiske kvalitets standard CE krave og garanti love. 

Er det muligt at få ekspres leveret en ordre?

Svar: Vi kan tilbyde særlige forsendelsesformer hvis vi har ikke bestilte varer på vores lager hjemme, herunder ekspres levering, så ordren bliver afsendt fra vores lager hurtigst muligt og vil typisk blive leveret i løbet af 1-2 hverdage efter vi har først modtaget forudbetaling fra kunde for ekspres transport omkostning . Venligst tage hensyn at for ekspres levering vil vi opkræve yderlige beløb